Global Staff Mobility

Cílem programu Global Staff Mobility je rozšíření možností zaměstnaneckých mobilit i mimo aktuálně nastavené grantové programy (např. Erasmus+).  Program je určen akademickým i neakademickým zaměstnancům MU pro pobyty v délce až 14 dní na libovolné univerzitě v kterékoliv destinaci.

17. 5. 2021 Kristýna Bajgarová

Programu můžete využít, jste-li akademickým či neakademickým zaměstnancem MU na plný nebo částečný úvazek (mobilita zaměstnanců s DPČ a DPP není podporována).
Z programu nelze financovat výzkum či konferenci, podporovány jsou především výukové aktivity, školení, stínování, workshopy, navazování spolupráce, sdílení zkušeností a další aktivity podobného charakteru.
Pokud lze pobyt realizovat v rámci programu Erasmus+ (zejména školící pobyty Erasmus+ STT, kde není nutná smlouva s institucí), prosíme realizujte Váš pobyt skrz Erasmus+.

DEADLINE: 4× ročně, lze podat právě jednu přihlášku v každém kole:

  • 31. ledna – pro pobyty začínající od 15. března
  • 30. dubna – pro pobyty začínající od 1. července (v r. 2021 je uzávěrka přihlášek výjimečně prodloužena do 31. května)
  • 31. července – pro pobyty začínající od 15. září
  • 31. října – pro pobyty začínající od 1. ledna následujícího roku

Pro výběrová řízení s termínem 31. května 2021 a 31. července 2021 je výjimečně možné podávat přihlášky také pro již realizované pobyty v roce 2021. V dalších termínech již tato možnost zpětného financování nebude možná!

Přihláška musí obsahovat:

  • Základní údaje o Vás, o pracovišti a přijímající univerzitě
  • Informace o pobytu
    • Plánovaná data mobility – uvádějte dohodnutá data včetně dat na cestu.
    • Předpokládaný program, cíle a výstupy pracovní cesty – uveďte prosím co nejdetailněji požadované informace, na jejich základě je možné vyhodnotit přínos cesty.
    • Celkové očekávané náklady na pracovní cestu – do nákladů započítejte jízdní výdaje, ubytování, stravné i další očekávané náklady v českých korunách. Je nutné využít ekonomický způsob dopravy.
    • Potvrzení přímého nadřízeného – řeší se formou elektronického schválení v rámci přihlášky.
    • Doložení potvrzení o přijetí přijímající institucí – doložíte oficiálním dokumentem či např. e-mailovou komunikací, ze které je tato informace patrná.

Přihláška se podává skrz ISOIS.

Více informací zde.


Více článků

Přehled všech článků

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.