Seminář probíhá on-line přes MS Teams přes tento odkaz.
3. 3. Úvod, obecné informace o průběhu semináře
- Řešení organizačních záležitostí v rámci „Souhrnu požadavků pro bakalářské a magisterské studenty“, stanovení podmínek k udělení zápočtu (docházka, přednáška, dotazy).
- Uveřejnění programu semináře, diskuse k programu
-
- doc. Martin Vácha, garant specializace EBŽI – Co nás na jaře čeká? Státnice, obhajoby, …
- doc. Pavel Hyršl, koordinátor pro Erasmus – Jak je to nyní s výjezdy do zahraničí?
10. 3. Studentské přednášky:
- Ph.D. student představí svou vědeckou práci
- dva studenti (Bc/Mgr.) přednáška jako kompenzace restu (nedostatek otázek z minulého semestru)
Nesoutěžní přednášky studentů 4. ročníku: Moje diplomová práce – Z čeho vycházím? Co je cílem, jak ho chci dosáhnout? 10 min + 5 min diskuse
- 17. 3. Bartošíková, Bogdanovič, Böhmová, Briediková + student (rest)
- 24. 3. Čimborová, Holubová, Jelínek, Kramářová + student (rest)
- 31. 3. Krchová, Kučerová, Mlčáková, Motúzová + student (rest)
- 7. 4. Myšková, Satkova, Szotkowská, Šebestíková, Zmátlo
Soutěžní přednášky studentů 3. ročníku – představení bakalářských prací. 10 min + 5 min diskuse
- 14. 4. Voňková, Fedra, Halasová, Jílková, Skálová (ERASMUS)
- 21. 4. Kuldová, Linhartová, Machů, Maljarová
- 28. 4. Nečas, Popelová, Rónaiová, Růžička
- 5. 5. Tokár, Tomášiková, Dzubáková, Zelenák, Vařáková
12. 5. Vyhlášení vítězných prezentací, závěr on-line semestru
Změny v programu vyhrazeny.